ANNONCE
ANNONCE
ANNONCE
Simon Skou anbefaler:

"Det er vigtigt at springe ud i noget"

Prøv noget nyt, pas på dit omdømme og invester i din klinik er overskrifterne på de anbefalinger, som klinikejer Simon Skou har valgt at give videre. 

Simon Skou, 41 år

Uddannet fra Tandlægeskolen i Aarhus i 2007

Klinikejer hos Tandlægerne Skou, Hinnerup

1. Prøv noget nyt

Jeg har lige været i specialtandplejen og udføre behandlinger på patienter i fuld narkose to dage om ugen de sidste to måneder. Og her gik det virkelig op for mig, hvor vigtigt det er nogle gange at springe ud i noget. Det var fascinerende for mig at komme ind i hospitalsverdenen, hvor der er en helt anden jargon, men det var også inspirerende at prøve at være ansat igen. Hvis man har lyst til at prøve det samme, så tag fat i specialtandplejen i ens kommune. Måske har de brug for netop dig. Det satte i hvert fald en masse tanker i gang, og derfor er det min første anbefaling: Prøv noget nyt!

2. Pas på dit omdømme

Et godt omdømme er den bedste reklame, og i denne tid, hvor vi diskuterer, hvorvidt markedsføring med gratis behandlinger er i orden, så synes jeg, at man skal huske, at man ikke kan få en bedre markedsføring af sig selv og sin klinik end ved at yde god service og lave gode behandlinger på sine patienter. Det kommer altid positivt tilbage, og så er den slags reklame endda gratis.

3. Invester i din klinik

Vi tilbringer størstedelen af vores vågne timer på vores klinik, og derfor mener jeg, at det er vigtigt, at vi investerer i at gøre den indbydende at være i. Få mennesker finder det inspirerende at være i et lokale med tomme hvide vægge, men hvis man til gengæld køber nogle pæne billeder eller maler væggene i en farve, så viser det både dig selv, dine ansatte og patienterne, at du kerer dig om dit arbejde og din klinik.

Ligger du også inde med anbefalinger eller tips, som kollegaerne kan få glæde af? Så skriv til Tandlægebladet på TB@tdl.dk

ANNONCE
ANNONCE
ANNONCE