Nye praksisser i den gamle tandlægepraksis

Da kliniksekretær Susanne Ellegaard Jensen påbegyndte 1. modul på Akademiuddannelsen i Odontologisk Praksis, kom det til at få stor betydning for klinikken i Fredensborg. Hvert af de seks moduler skabte nemlig små og store forandringer ikke bare i receptionen, men i hele huset. Det har været som at sætte gang i en lang række udviklingsprojekter, fortæller tandlæge og klinikejer Lotte Hein Sørensen.

Revne i tand
Tekst: Nanna Fløjborg, Julia Denise Midtgaard Haahr / Foto: Shutterstock

SUSANNE OG LOTTES BEDSTE RÅD TIL UDVIKLING

1. Investér i, at medarbejderne tager efteruddannelse og videreuddannelse – det giver stor værdi for alle på klinikken. 

2. Tænk på, at klinikkens udvikling afhænger af medarbejdernes engagement og gode idéer. 

3. Sæt tid af til kvalitetssikring og udviklingsarbejde for alle på klinikken – det kommer så godt igen.